Sık geçen başlıklar

tonycapone 2

ekşi profili
yıllardır istanbulun en fazla yabancı nüfuslu kaçak insanlarının bulunduğu ticaret kovaladığı semtte konaklıyorum. bu zamana kadar siyahilerden hiç bir olumsuz davranış ne gördüm ne duydum. ama bu suriyelilerin bak bunların ülkenin iç kısımlarına bu kadar rahat gelişinde konaklamasında rahatlamasında hatta bunlara su verenin kimin katkısı varsa söyleceklerim bu kadar. ankara halkı siyahilere şükretsin......