Sık geçen başlıklar

ankara'da artan zenci nüfusu 3

ekşi'de gör
bir kabilesi benim dairenin üstünde yaşıyor. somalilileri ankaraya yığanlarin anasını avradını sikeyim
siktirin gidin ırkçıysak ırkçıyız ya size mi hesap vereceğiz bi de osuruktan duyarları yok mu...

suriyelisi gelir yerleşir afganı gelir yerleşir zencisi gelir yerleşir.
ülkemde ne idüğü belirsiz yabancı unsur istemiyorum bu kadar basit.
yıllardır istanbulun en fazla yabancı nüfuslu kaçak insanlarının bulunduğu ticaret kovaladığı semtte konaklıyorum. bu zamana kadar siyahilerden hiç bir olumsuz davranış ne gördüm ne duydum. ama bu suriyelilerin bak bunların ülkenin iç kısımlarına bu kadar rahat gelişinde konaklamasında rahatlamasında hatta bunlara su verenin kimin katkısı varsa söyleceklerim bu kadar. ankara halkı siyahilere şükretsin......