Sık geçen başlıklar

ali at artik topu ya 1

ekşi profili
ya ben şu ülkedeki " x maçında verilmeyen pozisyona sayın " mantiğini çözemiyorum ya. bu adamın iki dirsek pozisyonu da minimum sarı kartlik bir pozisyon, yani adamın kırmızıyla atilmasi gerekiyor. adamın savunması : verilmeyen pozisyonlara sayın. böyle komik bir sey olabilir mi ya ? yani o maçta verilmediyse bu maçta da mi verilmemeli ?