Sık geçen başlıklar

min me tsalapatas 1

ekşi profili
8-9 yaşlarındayım. inönü'de uçurtma şenliğine gitmişiz. uçurtma istedim diye pata küte dövmeye başlamıştı. beni, bizimle beraber gelen arkadaşının karısı elinden zor almıştı. şimdi düşünüyorum da neden uçurtma şenliğine gittik, neden bir uçurtmam yoktu, annem o an neredeydi ve bir kız çocuğu öyle allahsızca dövülür müydü?