Sık geçen başlıklar

babadan soğunulan ilk an 2

ekşi'de gör
ev iyisi değil de el iyisi olduğunu anlamaya başladığınızda. sizi, kardeşlerinizi, annenizi siklemez ama yeğenlerini, kardeşlerini, komşuları, komşunun çocuklarını çok önemser. keşke şu adamın yeğeni olsaydım derdiğiniz andır. psikologların söylediğine göre küçükken değer görmediği içinmiş yani hafifletici sebepler var ama giren çıkan bize.
8-9 yaşlarındayım. inönü'de uçurtma şenliğine gitmişiz. uçurtma istedim diye pata küte dövmeye başlamıştı. beni, bizimle beraber gelen arkadaşının karısı elinden zor almıştı. şimdi düşünüyorum da neden uçurtma şenliğine gittik, neden bir uçurtmam yoktu, annem o an neredeydi ve bir kız çocuğu öyle allahsızca dövülür müydü?