Sık geçen başlıklar

deileke 1

ekşi profili
hiç başlamadım.
sadece lise zamanları bir kez denemişliğim var. ama tadı, kokusu o kadar kötü gelmişti ki. bence başlama sebebi kesinlikle arkadaşa özenme ya da birini taklit etme. yoksa bu kadar kötü bir şeyi insan neden kullansın. sonrasında da zaten bağımlılık yapıyor sanırım.