hiç başlamadım.
sadece lise zamanları bir kez denemişliğim var. ama tadı, kokusu o kadar kötü gelmişti ki. bence başlama sebebi kesinlikle arkadaşa özenme ya da birini taklit etme. yoksa bu kadar kötü bir şeyi insan neden kullansın. sonrasında da zaten bağımlılık yapıyor sanırım.
23.01.2021 · 31. sıra
deileke
22.01.2021 13:18 ~ 13:20