Sık geçen başlıklar
eğer tanımadığım biri ile telefon konuşması yapacaksam aradığım kişinin adını soyadını söyler, görüşmek istediğimi iletirim telefonu açana.
şaziment isminde bir müşteriyi arayacağım, soyadını sormadım, kaç tane olabilir ki diye makarasını bile yaptım.
şaziment hanımla görüşebilir miyim dedim, soyadını sordu telefonu açan kişi. üç şaziment varmış şirkette.
ulan çıkın delikanlı gibi şeriat istiyoruz deyin siz de rahat edin biz de.

inandığınız allah, inandığınız kuran da inandığınız peygambere;

gaşiye suresi 21-24

artık sen öğüt ver, çünkü sen ancak bir uyarıcısın.

onların üstünde egemen bir zorba değilsin.

ancak kim yüz çevirir ve inkâr ederse,

allah onu en büyük azapla cezalandırır.

demiş. yani hz. muhammed e sen tebliğ et ötesine karışma zorbalık etme demiş, gerisi ben de demiş.

bu adamlar kuranı okudular mı merak ediyorum. daha da detaya girmeyim.