ulan çıkın delikanlı gibi şeriat istiyoruz deyin siz de rahat edin biz de.
inandığınız allah, inandığınız kuran da inandığınız peygambere;
gaşiye suresi 21-24
artık sen öğüt ver, çünkü sen ancak bir uyarıcısın.
onların üstünde egemen bir zorba değilsin.
ancak kim yüz çevirir ve inkâr ederse,
allah onu en büyük azapla cezalandırır.
demiş. yani hz. muhammed e sen tebliğ et ötesine karışma zorbalık etme demiş, gerisi ben de demiş.
bu adamlar kuranı okudular mı merak ediyorum. daha da detaya girmeyim.
28.04.2021 · 50. sıra
2olsun
27.04.2021 02:06