yine pis düşünceleri hortlatan maç.
işte bi tanesi ;
"ben olsam bu maçta aşırı pis taktikle oynardım.
maçın başından beri ölümüne oynayıp 2 veya 3-0 gibi net skoru bulup sonra maçın son bölümünde krtitik 2-3 oyuncusunu ikili mücadelede sakatlardım. sonra görsünler son maçta anyayı konyayı."
bu düşünce tarzı yüzünden kupa sapı tutamadığınızı ne zaman anlayacaksınız acaba?
Sık geçen başlıklar
uefa2000winner 9
ekşi profilizaten bu zat-ı şahanelere çıkmayan her kırmızı kartın dönüşü,penaltı verilmesi ile sonuçlanıyor.
tadic hazretlerinin de kırmızı kartlık hareketleri es geçilir,zart diye penaltı çalınır da topun başına geçip gol atardı.
tadic hazretlerinin de kırmızı kartlık hareketleri es geçilir,zart diye penaltı çalınır da topun başına geçip gol atardı.
zamanında,fıtık ameliyatı olacak felipe melo için "masada kalır inşallah" diye böğüren tiplemelerin,böyle birini savunması şaşırtmıyor.
ne alaka ? diyen olursa da,aynı olay içinde melo olsaydı ne diyeceklerdi "derhal sınır dışı edin köpeği,lisansını iptal edin itin"
bu versiyon böyle maalesef.
ne alaka ? diyen olursa da,aynı olay içinde melo olsaydı ne diyeceklerdi "derhal sınır dışı edin köpeği,lisansını iptal edin itin"
bu versiyon böyle maalesef.
özellikle zimbru,maribor,twente,nordsjaelland ve trnava gibi avrupa'nın devlerini bir bir ezip geçen güruhun destekçilerinin sevinç nidasıdır.
ama sizin yeriniz,seviyeniz o kadar işte.
ne ligiydi? telekonferans mı? telefunken miydi? teletubbies miydi? ne kupasıydı o?
ama sizin yeriniz,seviyeniz o kadar işte.
ne ligiydi? telekonferans mı? telefunken miydi? teletubbies miydi? ne kupasıydı o?
ortalama bir hakem yönetiminde 10 yıldır şampiyon olamayanları bir miktar huzursuz eden atom karınca. *
icardi tarafında akıllanmayanları gösteren futbolcudur.
geçen sezon icardi,ligin ilk 3 maçını boş geçtikten sonra (sakatlıklar) sonraki 5 maçta 4 gol ve 3 asist üretmişti.
devamında yine bir 3 maçlık sakatlık boşluğu,dönüşünü hatırlayan var mı? malum sahada 90+11'deki kuş avı ile başlayan süreç. *
geçen sezon icardi,ligin ilk 3 maçını boş geçtikten sonra (sakatlıklar) sonraki 5 maçta 4 gol ve 3 asist üretmişti.
devamında yine bir 3 maçlık sakatlık boşluğu,dönüşünü hatırlayan var mı? malum sahada 90+11'deki kuş avı ile başlayan süreç. *
sorunu hep dışarıda aramaları
hande sümertaş nedir abi? böyle bir rezalet var mı?
befair nedir? 150 gol attın da 130 tanesini mi göstermediler ne oldu yani?
her galip geldiğin maç "bilek hakkı,alın teri,emek"
her mağlup olduğun beraber kaldığın maç "hakemler,var odası,salon mutfak virvirvir"
inşallah en kısa sürede saha içine dönüş yaparlar da lige renk gelir.
hande sümertaş nedir abi? böyle bir rezalet var mı?
befair nedir? 150 gol attın da 130 tanesini mi göstermediler ne oldu yani?
her galip geldiğin maç "bilek hakkı,alın teri,emek"
her mağlup olduğun beraber kaldığın maç "hakemler,var odası,salon mutfak virvirvir"
inşallah en kısa sürede saha içine dönüş yaparlar da lige renk gelir.
şampiyon olmuş gibi sevinmek
stadyum koltuklarını ateşe vermek
stadyum koltuklarını ateşe vermek