Sık geçen başlıklar

sonkucukdelifsek 4

ekşi profili
biz burada bir deprem olduğunda eyvah yıkılacağız değil acaba neresi yıkıldı burada böyle sallandıysak diye endişe ediyoruz. korkuyla çevremize soruyoruz ne oldu diye. adam diyo ki o da deprem mi yaaaa siz deprem mi gördüniz yaa. ne zamandan beridir afet yarıştırıyoruz? bu aşırı gereksiz küçümseme huyundan benim vatandaşım ne zaman vazgeçer tahminen?