Sık geçen başlıklar

hodeyden 1

ekşi profili
akşam şampuana 34 tl vermemle zamın zirvesini yaşadım. artık en adi şampuanların bile kg birim fiyatı 50 tl 'ye yaklaşmıştır. diş macunlarından zaten hiç bahsetmeyelim. 30-40 tl'lik fiyatları gözleri kanatıyor.

gerçek enflasyonu açıklayın adiler , biz de ona göre işverenimizden maaşlarıma doğru zamları alalım.