Sık geçen başlıklar

nediyosunsen 2

ekşi profili
bir izmirli olarak katılmıyorum. istanbul dünyadaki en güzel şehirdir bence. keşke güzelliği o koca binalar ile bozulmasaydı.

edit: uyumadan 5 dk önce yazdığım bu entrynin bu kadar favori ve hakaret içerikli mesaj alacağını tahmin etmemiştim. ben sadece fikrimi belirttim ve arkasındayım. istanbul' un trafik sorunu, düzensiz göç alışı, beklenilen büyük depremi vs vs çok sorunları var maalesef. bu sorunlar da istanbul' daki güzellikleri görmemizi engelliyor. şehrin eşsiz bir tarihi, ruhu dokusu var.
gerçek hayvansever = tiksinmeden sokak hayvanlarını sever.
sahte hayvansever = scottish fold gibi dış görünüş olarak göze daha çok hitap eden kedileri evinde beslemek ister. beslemek değil aslında amacı evde süs gibi durması için alırlar.