Sık geçen başlıklar

izmir'in istanbul'dan daha güzel olması 1

ekşi'de gör
bir izmirli olarak katılmıyorum. istanbul dünyadaki en güzel şehirdir bence. keşke güzelliği o koca binalar ile bozulmasaydı.

edit: uyumadan 5 dk önce yazdığım bu entrynin bu kadar favori ve hakaret içerikli mesaj alacağını tahmin etmemiştim. ben sadece fikrimi belirttim ve arkasındayım. istanbul' un trafik sorunu, düzensiz göç alışı, beklenilen büyük depremi vs vs çok sorunları var maalesef. bu sorunlar da istanbul' daki güzellikleri görmemizi engelliyor. şehrin eşsiz bir tarihi, ruhu dokusu var.