Sık geçen başlıklar

cihangbira 1

ekşi profili
(bkz: hürgeneral)

arabayı kenara çekmiş kontağı kapatmadan komutanın gelmesini bekliyordum, vatandaş bir abimiz* gelip "hayırdır evladım marş mı basmıyor?" diye sordu. yok dedim basıyor, "o zaman neden kontağı kapatmayıp devletin yakıtını boşa yakıyorsun?" diye koydu lafı.

devlet malı falan neyse de, fosil yakıt tüketimi falan... adam haklıydı...