Sık geçen başlıklar

isinibilenadam 1

ekşi profili
şu ekşi sözlük tamamen bir moral bozma mekanizması gibi çalışıyor bazen. başkalarının keyfini kaçırmaktan keyif alan bazı tipler, insanlara belirli filtreler koyup onun üzerinden olumsuz yorum yapıyor. zaten azınlıkta olan bu tarz kişiler de başlığı yazanı adam yerine koyup söylediklerini dikkate alırsa gününü boktan geçirebiliyor. tek merak ettiğim şey, neden?