Sık geçen başlıklar

shqipstar 1

ekşi profili
yukarıda biri maç 0 0 iken hep galatasaraya penaltı veriliyor yazmış, bu arada %95 değil %100 penaltı.

dün mhk, futbol federasyonu başkanı, uefa başkanı, abd başkanı toplanıp bu galatasaray darıcayı yenemez hakemle destekleyin kararı çıkmış aq.

bu adamlara derin gs falan demeyin ciddiye alıyorlar, 10 senede şampiyon olamayınca devreleri yanmış.