Sık geçen başlıklar

sikisikinazli 4

ekşi profili
daha önce değer kaybı sebeplerini açıklamışlardı.üst seviye liglerden alt seviye lige giden oyuncular değer kaybeder diye.

şimdi italya liginden gelen 37 yaşındaki dzeko değer kaybetmiyor ama ukrayna liginden galatasaray’a gelen 23 yaşındaki tete değer kaybediyor nasıl oluyor bu anlatın bakalım.
super lig kariyerinde ilk macini oynayan ve haliyle hata yapması cok normal olan genç bir çocuğa şike yapti , maçı sattı diye iftira atmak gerçekten ahlaksızlık.