Sık geçen başlıklar

remyzero 2

ekşi profili
99 depremini örnek verenler hafif saçmalamış. kardeşim 99 depreminde hava kırk derece idi.17 ağustosta senenin en sıcak gününde oldu.
şuanda hava sıfır altı, bu havada ne dış giysi/mont şapka seçilir ne de hijyen sorunu olur. eksi bilmem kaçta kimin gözü mont seçer.
zaten millet şort şapka göndermiyor 99 depremi gibi.
kaldı ki insanlar da ikinci el mont ayakkabı alıyorlar bunda abartılacak bir şey yok.
her ülkede ikinci el giysiler yardım kuruluşlarına verilir bunu bazıları neden kötü bir şey gibi lanse etmiş yorumlarda anlamadım.