Sık geçen başlıklar

sabahlarinapalmkokusunabayiliyorum 2

ekşi profili
baba kız olduğunu nereden çıkardınız?

bana daha çok; konyada 5 dönüm tarlayı sattıktan sonra ankara pavyonlarında ezen muhafazakar dayı ile konsomatris ilişkisi gibi geldi.

edit: sanırım baba-kızmış bunlar. şöyle bir mesaj geldi...
"instada babamla mini etek seçiyor baba ben bakire miyim diye soru cevap videoları felan var."
kazandığım 8 bin tl ile eğer kendimi zorlarsam kenara ancak 3 bin tl atabiliyorum. yaptığım hesaplara göre, 10 yılımı ipotek altına alırsam 3 bin tl ile ancak bir ev alabilirim yada sıfır otomobil. üstelik anadolunun orta ölçek bir şehrinde yaşamama rağmen.

asgari maaş ile ev geçindirenlerin önünde saygıyla eğiliyorum.

edit: çok sayıda mesaj geldi ve özellikle bir tanesi dikkatimi çekti, buradan paylaşmak isterim...

"onların önünde saygıyla eğilme, o aldığı asgari ücretle köpek gibi yaşadığı halde hala bu iktidarı başta tutanlar onlar. saygıyı haketmiyorlar."