Sık geçen başlıklar
sizler mal mısınız? kameraya çeken arkadaş sana diyorum. doktor içeriyi bırakıp dışarı gelemez, içerideki hasta ölürse ne olacak? alsanız ya adamı içeri, sedye al kap taşı . bu adamın ölümünün ilk sorumlusu sensin. eline mi yapışacaktı? sadece içeri taşıyacaksınız. hani trafik kazası olur o olur bu olur anlarım, dokunulmaması gerekir. ama şu durumda kimse sadece hastaneye bok atıp için işinden çıkmasın.