Sık geçen başlıklar

avaremo 3

ekşi profili
kadim şehrinizi s*k*yim o… evlatları. lan sanki ülke değil kreş yönetiyorlar mk. şu rahatlığa bakar mısın. sanırsın hiçbir sıkıntısı olmayan güllük gülistanlık memlekette vekillik yapıyorlar. hoş gerçi norveç milletvekilerinde şu rahatlığı göremezsiniz, o ayrı.
reddit linki

şu dünyada herhangi bir konuda, en ufak bir durumda bile asla hiçbir işe yaramamış sakallı p*ç kurularıdır. kilisenin çalışanlarıyla, gönüllüleriyle muhattap olmaları engellenmeli ve sadece istiklal mahkemeleriyle muhattap edilmelidir. oy verdikleri partiler ise hiçbir gizem barındırmamaktadır.