Sık geçen başlıklar

yeryuzunde bir sayin dinleyen 2

ekşi profili
90'lı yılların ortasında ben 8-10 yaşındayken evde 70'lerden bahsettiklerinde bizimkilerin milattan öncesi kadar uzak zamanda yaşadıklarını düşünürdüm.

şimdi bir çocuğa 2000'lerin başından anılar, filmler anlattığımda aynı şey mi, 20 yıl geriye gidince daha dün lan. matrix, lotr falan daha yeni sinemalardaydı. bu farkındalığı ilk yaşadığım an kafama yaşlandığımın dank ettiği andır.