Sık geçen başlıklar

sadeceannemiseviyorum 3

ekşi profili
sene 2008 psikiyatr benimle konuştuktan sonra "annen gelsin mi buraya" dedi, "gelsin" dedim. ve annem sordu "nesi var ne anlatti?" doktorun dedigi sadece "kara sevda". annem atladi hemen "bunun bu hali bizi mahvediyor. sanki dunya yıkılmış da üç çocukla altinda kalmış" ve doktorun dedigi "keşke oyle olsa hiç olmazsa cocuklarina sarılır huzur bulur."