Sık geçen başlıklar

marion marion 3

ekşi profili
geçen yıl mayıs ayında üsküdar semt pazarından 3 tanesini 45 tl’ye enginar alıyordum. bu yıl yani geçen perşembe tanesine 45 tl verdim. gerçekten böyle yani inanamıyorum. allah sonumuzu hayır etsin…