Sık geçen başlıklar

insanlarda fiyat algısının kaybolması 2

ekşi'de gör
geçen yıl mayıs ayında üsküdar semt pazarından 3 tanesini 45 tl’ye enginar alıyordum. bu yıl yani geçen perşembe tanesine 45 tl verdim. gerçekten böyle yani inanamıyorum. allah sonumuzu hayır etsin…
muhteşem tespit olmuş gerçekten. benim için de aynı, hayatımın en kazıklanabilir dönemindeyim şu anda... mesela 2 kahveye 100 lira isteseler "ooo oldu mu o kadar yaa, demek ki olmuş." deyip öderim yani öyle bir algı kaybolması...