Sık geçen başlıklar

meselabelkiben 2

ekşi profili
karşı çıkmak değil. verilen vaatler her zaman ki gibi boş çıkacağı için konuşuyor çoğumuz.

"halkımızın cebini inşallah sıkıntıya sokmadan alabileceği otomobil noktasında olacak diye düşünüyorum. bir defa zaten o olmazsa sürümden kazanma felsefesi yürümez." rte

böyle bir şey olamayacağını nedenleriyle açıkladık.
tahminim: 2.600-2.700tl olacağı yönünde.

yalnız asgari ücretin artması demek, asgari ücretin arttığı yüzdenin iki katına tekabül edecek şekilde (ki en iyi ihtimalle) her şeyin zamlanması demek. pardon "ayarlanması" demek.

edit : mesajlara istinaden; daha detaya girmek istemiyorum. ben bu sözlüğe yazar olabilmek için 13 yılımı verdim.