pazartesi günü açıklanacak olan ücrettir.
çekirdeğimi şimdiden hazırladım. heyecanla bekliyorum.*
inşallah çomarları üzecek bir miktar olur. biraz acı çekmeleri lazım ki sandık günü geldiğinde beyinlerini kullansınlar.
edit: gelen mesajlara istinaden; oy vermemiş olup da geçim sıkıntısı çeken gariban için üzülüyorum. onlar bu şekilde yaşamayı hak etmiyor tabi ki. dilerim onlar sıkıntısız bir şekilde krizi atlatırlar. ayrıca birisi demiş; "insanlığından utanmalısın" diye. beşli çete de utanıyor mu? peki kuru ekmek yiyen aç değildir diyen ve yediklerini belediyeye kitleyen? diploması bile olmadığı halde 10 tane maaş alan utanıyor mu? millet açlıktan geberirken çakarlı arabalarında polise artistlik yapan, lüks yatlarında en pahalı viskileri içip, vatan millet edebiyatı kasan akp çocukları utanıyor mu?
27.12.2020 · 12. sıra
bradolf pittler
26.12.2020 14:02 ~ 16:49