Sık geçen başlıklar

deadstar 1

ekşi profili
okudum, anladım. rezalet puanım 9,9 / 10. çok geçmiş olsun.

ya bu insanların alerjileri küçümseme işini napıcaz hiç anlamıyorum.

öbür dalyarak da demiş ki dışarıda yemek yemeyin. hayır efendim yiyeceğiz. yediğimiz şeyin içeriğini soruyoruz, uygun değilse yemiyoruz zaten manyak mısınız kafayı mı yediniz?