Sık geçen başlıklar

simpilpirezinttens 1

ekşi profili
birisi "öğrenci ben koronalıyım diyecek tükürecek arkadaşının suratına" yazmış. yemin ederim doğum izni, pandemi derken ben okulun ne manyak bir yer olduğunu unutmuşum, çiçek, böcek, kalpçikler, okulu özledim diye geziyorum. okul tam olarak böyle bir yer. öğrenciler tam olarak böyle davranacak. bi de o arkadaş öğretmen de değil sanırım valla tebrik ediyorum müthiş gözlem yeteneği.