Sık geçen başlıklar

the blind man 3

ekşi profili
'' o yaşta olsam dünyayı gezerdim ''

papağan gibi aynı şeyleri sayıklayıp duruyorsunuz . herkes dünyayı gezmek veya zengin olmak istemiyor belki . huzursuz, her an kavga çıkacak korkusuyla depresyon ile büyüyen bir çocuğun büyüyünce hayali dünyayı gezmek mi olur yoksa kendisini seven bir insanla evlenmek mi ?

neden-sonuç ilişkisi kurmadan ezbere hayatlar yaşıyorsunuz . açıkçası ben dünyayı gezme meraklısı değilim . japonya'yı gezince ne olacak bana bir anlat mesela ?