Sık geçen başlıklar

sozlugu dolaba koysaydiniz eksimezdi 2

ekşi profili
gereksiz bir rezalet başlığıdır.

aldığınız her ürün bozuk çıkınca rezalet başlığı açılacaksa rezalet sözlük açalım daha iyi olur. süt bildiğin kesilmiş. taşıma esnasında mı oldu? güneşte mi bekledi? vs.vs. koşullar iyi olmadıkça her türlü gıda bozulabilir. iade etmeyi denediniz mi? hemen geri alıyorlar. nasıl olsa fişiniz de var.

edit: bir bilgi daha vereyim. kutu sütleri aldığınızda hemen buzdolabına koymayın. serin ve güneşten uzak bir yerde bekletin. açtığınızda kullanmadığınız kadarını buzdolabına koyacaksınız.