türkiye devleti sponsorluğunda gerçekleşecektir.
edit:
türkiye devleti sponsorluğunda gerçekleşmiştir.
marmaray ücretsiz edilmiş. ne için? kılıfına uydurulmuş mu "açılışının bilmem kaçıncı dönümü gibi" gibisinden yoksa hiç zahmet etmiyorlar mı uzun süredir?
hanımlar beyler, hükümet-devlet ayrımı bu ülkede vardıysa bile 2017'de bitti, ülkenin idare şekli 2018'den beridir cumhuriyet değil! rusya'daki azerbaycan'daki ne ise bizde de o var 5 yıldır! sonuçlarından bazıları da bunlar işte, sponsor oluyoruz bir şeylere birileri için...
Sık geçen başlıklar
nickimi verin bana 4
ekşi profilisporun ruhuna uyan iyi işlerin aktarıldığı bu başlığın evrileceği hali görmek hiç zor değil.
yazık ya, işte türk sporunun kanseri tipler nasıldır görmek isteyen 2, 3, 4 ve 5. gibi entry'lere bakabilir. fanatizmden beynini, insanlığını, olmayan medeniyetini kaybetmek tam olarak bu işte !
tebrikler, ikramiye kazandınız!
edit: tarafım belli:
sonuna kadar!
yazık ya, işte türk sporunun kanseri tipler nasıldır görmek isteyen 2, 3, 4 ve 5. gibi entry'lere bakabilir. fanatizmden beynini, insanlığını, olmayan medeniyetini kaybetmek tam olarak bu işte !
tebrikler, ikramiye kazandınız!
edit: tarafım belli:
sonuna kadar!
fifa'nın da etkileşim kasmak için "internette türkler için anket" modunda takıldığını görmemize vesile olan paylaşım.
edit: yaklaşık bir saat önce oyladığımda 95 küsür bin kişideydi, 200-250 küsür bin bandına gelir gün bitmeden. bu da gereksiz bir bilgi olsun.
edit2: yuh gelmiş bile. o zaman gün bitmeden 350-400 küsür bandını görür diyorum.
edit: yaklaşık bir saat önce oyladığımda 95 küsür bin kişideydi, 200-250 küsür bin bandına gelir gün bitmeden. bu da gereksiz bir bilgi olsun.
edit2: yuh gelmiş bile. o zaman gün bitmeden 350-400 küsür bandını görür diyorum.
çoğu "neye sevindiğini" bilmiyordur.