Sık geçen başlıklar

fenerbahçe ve galatasaray'ın sponsorluk anlaşması 2

ekşi'de gör
la liga'da yayın gelirlerinin %50'si real madrid ve barcelona geri kalanı 18 takıma gider. bakinca adaletsiz gibi duruyor ama bu 2 takım olmasa millet kimi izleyecek o ligte ? umarım bu anlaşmanın sonu da buraya varır. en çok dekoder alan taraftar fenerbahçe ve galatasaray taraftarı ama parası diğer kulüplere gidiyor. nereden baksanız haksızlık.
sporun ruhuna uyan iyi işlerin aktarıldığı bu başlığın evrileceği hali görmek hiç zor değil.

yazık ya, işte türk sporunun kanseri tipler nasıldır görmek isteyen 2, 3, 4 ve 5. gibi entry'lere bakabilir. fanatizmden beynini, insanlığını, olmayan medeniyetini kaybetmek tam olarak bu işte !

tebrikler, ikramiye kazandınız!

edit: tarafım belli:
sonuna kadar!