Sık geçen başlıklar

popili adam 4

ekşi profili
kızımın bu tek hücreliler ile büyümemesi için elimden ne geliyorsa yapacağım

edit: diyarbakırda yaşamıyorum ama bu işin artık edirnesi , diyarbakırı kalmadı. ben kızımın domuz bağcılar, gericiler ve şeriatçılar ile aynı havayı solumasını istemiyorum. göz göre göre anayasal suç işlenebiliyor ve gayette çok rahat ve profesyoneller.