Sık geçen başlıklar
john wick sonunda olaylardan kurtulup börekçide çalışarak düzgün ve sıradan bir hayat kurdu demek.

umarım köpeğine zeval gelmez yine.
pegging'çi arkadaş bugün gecikmiş. kendisinden önce 00.00'da entryler girilmiş. bu formsuzluğu kendisine yakıştıramadım. bu formsuzlukla dibini kadınlara güzel dövdüremez bence, istersen uyu dinlen arkadaşım. yarın yine denersin.
her gün tam 00.00'da bu başlığa gelip "pegging" yani kendini kadın partnerine siktirme ile alakalı soru soran bir tip var.

kadın erkek fark etmeksizin bu arkadaş hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum?
depresyonumun vücut bulmuş hali geldi ve karşılıklı oturup konuşuyoruz.

bir ben görüyorum ama kendisini.

hayır, deli değilim. gözüme toz kaçtı sadece.