“bunlar yine kandırılmış galiba” dedirten açıklama.
Sık geçen başlıklar
evrimgecirmiscivciv 6
ekşi profili(bkz: sinan oğan sen misin)
seçilmiş belediye başkanlarının yerine kayyum atamanın atatürkçülükle ilişkisini çözemediğim mevzu.
sürekli “aman, hükümet bizi provokatör olarak gösterip eylemlerden fayda sağlar.” deyip, muhtemelen türban kamusal alanda zorunlu oluncaya kadar sessiz kalacak insanların umrunda olmayacak eylemlerdir.
gurur duyulması gerek olay. fakat burda konuşulması gereken şey bu insanların neden çalışmalarını türkiye’de değil de yurtdışında sürdürdükleri/sürdürmek zorunda oldukları. bu da bizim utancımız olsun. hükümet utanacak değil ya.
dalga geçmiş resmen.
her millet hak ettiği şekilde yönetilir diyeceğim de söz konusu ufacık günahsız çocuklar.
her millet hak ettiği şekilde yönetilir diyeceğim de söz konusu ufacık günahsız çocuklar.