(bkz: 15 sn yüzünden kpss sınavına giremeyen kız)
keşke başka dua etseydin*
Sık geçen başlıklar
unfear 5
ekşi profiline kadar amele insan varmış çok üzücü cidden. çalışırım diyen yazarlar var.
hiç çalışmadan sabit gelirim olsa neden çalışıp birilerine para kazandırayım? çalışmamak; asalak gibi yaşamak değildir. kendine vakit ayırmak , hobilerinle ilgilenmek, dünyayı gezmek - ki sanıldığı kadar pahalı birşey değil- istediğin planı yapabilmek varken neden amelelik yapayım?
hiç çalışmadan sabit gelirim olsa neden çalışıp birilerine para kazandırayım? çalışmamak; asalak gibi yaşamak değildir. kendine vakit ayırmak , hobilerinle ilgilenmek, dünyayı gezmek - ki sanıldığı kadar pahalı birşey değil- istediğin planı yapabilmek varken neden amelelik yapayım?
güldüren reklamdır.
''ve siz 14 şubat gecesi boş duvara bakanlar'' yerine '' bol sekme açılmış monitöre bakanlar'' olsa daha güzel olurdu*
''ve siz 14 şubat gecesi boş duvara bakanlar'' yerine '' bol sekme açılmış monitöre bakanlar'' olsa daha güzel olurdu*
1 mühendise 5 erkek düşen ülkemizde olmayan meraktır.
videoyu izleyenlerin hak vereceğini düşündüğüm akım. zira babaları tırrek olmasa çocukları böyle olmazdı