Sık geçen başlıklar
ne kadar amele insan varmış çok üzücü cidden. çalışırım diyen yazarlar var.

hiç çalışmadan sabit gelirim olsa neden çalışıp birilerine para kazandırayım? çalışmamak; asalak gibi yaşamak değildir. kendine vakit ayırmak , hobilerinle ilgilenmek, dünyayı gezmek - ki sanıldığı kadar pahalı birşey değil- istediğin planı yapabilmek varken neden amelelik yapayım?