Sık geçen başlıklar

o lan o 2

ekşi profili
sabahları kahvaltı bile yapamadan işe giden insanların acıdığı sosyal medya fenomeni.

instagram’a aldığı 1 günlük reklamla bile ona acıyarak bakan ve destekleyen bi asgari ücretlinin bir aylık maaşından fazlasını kazanması da üzücü bi gerçek.

edit: çocuğa yönelik olumsuz bi şey söylemiyorum. (bu kadar fakir edebiyatı yapması elnette can sıkıcı ama bana ne.)

asıl sinir olduğum nokta: kendisi acınacak halde olmasına rağmen başkalarına acıyan gözlerle bakan tiplere