Sık geçen başlıklar

ekrem imamoğlu'na oy vermeyeceğim çünkü 2

ekşi'de gör
akp'li ağlama başlığı olmuş burası..
furkan'lar , mert'ler yazıyor sanki
vergilerimin tarikatlere hortumlanması hoşuma gidiyor.

değerli arazilerin çetelere peşkeş çekilmesi içimi huzurlu yapıyor.

şerefşiz onursuz bir insanım.