Sık geçen başlıklar

andre agassi 3

ekşi profili
konuşmayayım konuşmayayım diyorum da olmuyor. bu sene avrupa maçlarına yedek kadroyla çıkanlar, son 30 bilmem kaç şampiyonlar ligi maçından sadece 1 galibiyet alabilenler utanırlar mı acaba?

edit: galatasaraylı bir çaylak uyardı. 30 maçta 2 galibiyetmiş. 1 galibiyeti eksik yazdığım için tüm galatasaray camiasından özür diliyorum.
flört etmekten yorulduk çünkü. yeni insan tanımaktan, sürekli sil baştan kendimizi tanıtmaktan sıkıldık. aynı anda birden çok flörtümüz olmasından dolayı kafamız karıştı. flörtümüzün de flörtleriyle yarışmaktan, 4-5 kişi arasından sıyrılmaya çalışmaktan usandık.
naçizane bir ricam olacak: eskisi gibi benimle çıkar mısınlı döneme mi dönsek acaba?