Sık geçen başlıklar

doktor ek ödemesi hasta memnuniyetine göre 1

ekşi'de gör
iyice yemeksepetine çevirdiler hastaneleri. hatta benim de şöyle bir önerim var çok doktora giden, doktor oylayan hastanenin muhtarı olsun. kimin ne hastalığı var öğrenebilsin.