Sık geçen başlıklar

deepblue82 4

ekşi profili
bir hak değil, "güvenilirlik sembolü" olduğu sayfalarca yazıldı. hâlâ "ben ticaretle uğraşıyorum bana verilmeliydi" diyenler gelip başlığın altında ağlaşıyor. devlet neye göre size güvensin de sizin güvenilirliğinizi diğer ülkelere karşı tasdik etsin?