Sık geçen başlıklar

darkhopes 1

ekşi profili
derdimi çok iyi biliyorum da, hiç iyi anlatamıyorum. kendi kendimeyken çok iyi anlatıyorum da oturup biriyle konuşayım dediğimde olmuyor. aklımdakinin onda biri, içimdekinin yüzde biri anca dile geliyor. gerisi içimde kalıyor. kendinden de sıkılıyor insan bir süre sonra...