Sık geçen başlıklar

gazizku 2

ekşi profili
ben hindistanda yaşıyorum. yukarıda yazılanları okudum yok tuvalet terliği, yok dünyanın anüsü, pisliği cart curt. hindistan kesinlikle öyle bir yer değil arkadaşlar. daha kötüsü. sadece pislik değil, insanları da çok yozlaşmış durumda. rüşvet, adam kayırma, tecavüz, hırsızlık, zengin-fakir arasındaki uçurumun devasa boyutta olması ve bunun kimsenin umursamaması gibi aklınıza gelebilecek bütün pisliklerden daha pis bir yer. büyük şehirlerde olan hava kirliliğine girmiyorum bile.