Sık geçen başlıklar

saphiray 1

ekşi profili
ben moral olsun diye böyle dendiğini düşünüyorum. umarım yaza kadar salgın biter de ben yazın okula gitmeye razıyım. okullarda görülen online dersler uzaktan eğitimler, ödevler ve sınavlar bunları nasıl değerlendirirler acaba?