bir neslin böyle harcanmasını kimse istemez. öğretmenlerin kendi çocukları da var. kaldı ki herkes anladı bu uzaktan eğitim; yakından, birebir eğitimin yerini tutmaz, tutamaz.
keşke olsa. evet yine insanlık hali söylene söylene gideceğiz hepimiz okullara ama inanın hayali bile güzel. çok sıcak diyeceğiz, öff saçmalık bu diyeceğiz ama bunlar insan olmanın dayanılır şikayetleri.
alıştığımız her şeyi artık bir kenara bırakmanın zamanındayız. sıcak mı sıcak, soğuk mu soğuk. yeter ki sağlıkla kalalım.
çok özledim çocuklarımı. çokkkkk.
(gözyaşları pıtı pıtı.)
17.04.2020 · 28. sıra
brebree
16.04.2020 00:48