ithal seçmen mohamad'lar mahmoud'lar ismini kolayca değiştirsin ki seçim günü arıza çıkmasın diye yapılmış değişiklik. nasıl sinsi bir köpekleşmeyse artık bunu bile oturup düşünmüşler.
Sık geçen başlıklar
mountourer 4
ekşi profilisabah akşam göçmen çöplüğüne dönmemize söven ekşi ahalisi tarafından yayında küfür etti diye parlatılan ancak aynı zamanda göçmen çöplüğüne dönmemizin ana sponsoru almanya'nın tv'sinden, vakfından falan fonlanan ekran yüzü. bu vesileyle burdakilerin de ne kadar davar gibi güdülmeye müsait olduğunu göstermiştir.
saat 18:00 civarı işten çıkan insanları 1 saatlik bir sürede marketlere, toplu taşımaya tıkmaya yaramaktan başka bir işe yaramayacak olan, ancak beyinsiz birinin mantıklı olduğunu savunabileceği karar.
edit3: sosyal medyada yankı bulması sayesinde olay ulusal basında yer almış, otel sahibi hakkında "inceleme" başlatılmış. hukuki olarak bir ceza falan elbette beklemiyorum ancak ekonomik açıdan yediği bu bokun bedelini umarım fazlasıyla öder.
link
edit2: hazır gündem olmuşken,
(bkz: kezzaplı saldırganın aftan yararlanması)
(bkz: covid19 hastası için immün plazma ihtiyacı)
edit: korona nedeniyle yeniden yerleştirme olayı yokmuş, yurt yetersizliği nedeniyle öğrencilerin kalmak zorunda olduğu bir apart otel olduğu söyleniyor.
https://twitter.com/…tatus/1247179081965330433?s=19
az önce twitterda denk geldiğim maganda. iddiaya göre öğrenci yurdu yetersizliği nedeniyle apartta kalan kız öğrencilerin odası muhtemelen otel yetkilisi tarafından basılıyor, nisan mayıs aylarının parası istenip eşyalara el koyuluyor, bağırıp çağırıp tehditler savurup üzerine yürüyor.
https://twitter.com/…tatus/1247260868930424834?s=19
odana böyle ahıra girer gibi dalabilen birinin otelinde kalmak ne kadar boktan bir durum bir öğrenci için. gündüz vakti bunu yapandan gece her pislik beklenir.
link
edit2: hazır gündem olmuşken,
(bkz: kezzaplı saldırganın aftan yararlanması)
(bkz: covid19 hastası için immün plazma ihtiyacı)
edit: korona nedeniyle yeniden yerleştirme olayı yokmuş, yurt yetersizliği nedeniyle öğrencilerin kalmak zorunda olduğu bir apart otel olduğu söyleniyor.
https://twitter.com/…tatus/1247179081965330433?s=19
az önce twitterda denk geldiğim maganda. iddiaya göre öğrenci yurdu yetersizliği nedeniyle apartta kalan kız öğrencilerin odası muhtemelen otel yetkilisi tarafından basılıyor, nisan mayıs aylarının parası istenip eşyalara el koyuluyor, bağırıp çağırıp tehditler savurup üzerine yürüyor.
https://twitter.com/…tatus/1247260868930424834?s=19
odana böyle ahıra girer gibi dalabilen birinin otelinde kalmak ne kadar boktan bir durum bir öğrenci için. gündüz vakti bunu yapandan gece her pislik beklenir.