Sık geçen başlıklar
iğrenmek , tiksinmek , kusmak. hepsini yaşattı ve yaşatmaya devam ediyor. kendisinden ise cehalet , kin ve nefret akıyor her gün. sırf atatürk mirası diye , chp'ye çöp , çukur,çamur demekten de hiç utanmıyor , çünkü seviyesi artık lut gölünden bile aşağıda. oturduğu koltuğa sıradan bir yunanlı gelseydi , sanırım bu kadarını becemezdi.
az kaldı erdoğan. tüm millet görecek. çöp kim, çamur kim ve çukur kim? az kaldı.
akp de az miktarda eğitimli kesim vardı. onlarıda ali babacan alsın. sonuç olarak, akp, ilkokul mezunu /okuryazar partisi olarak hakettiği ünvana kavuşsun.