Sık geçen başlıklar
zamanında ikinci bir yabancı dilim olsun diye bir almanca kursuna yazılmıştım.
sınıfta 7 kişiydik,
3 kişi benim gibi üniversite öğrencisi ya da mezunu, dil öğrenmek icin gelmiş.
4 kişi de almanya da kendisine karı/koca bulmuş, almanyanın istediği minimum almanca kabiliyetini kazanmaya çalışan ilkokul mezunu insanlardı.

hoca bizim seviyemizde gitse diğerlerine ağır geliyordu, onların seviyesinde gitse biz patinaj durumunda kalıyorduk.
velhasıl çok güzel almanca öğrenecekken siniftaki o dil bilmeyen/öğrenemeyen 4 kişi yüzünden hiçbir şey öğrenememistik.

mevcut vaka da budur. bu sığınmacıların karma sınıflarda olmasından dolayı zaten kör topal olan eğitim sistemimizle türk öğrenciye de bir şey öğretemez hale geleceğiz.

sonuç? sonuç beka sorunu efendiler beka sorunu.
amele pazarında seçilmek için bekleyen abaza erkeklerin kendini dahil ettiği liste.

az biraz gururunuz olsun arkadaş.
siz erkekliğin yüz karasısınız. vasıfsızsınız, abazasınız, eziksiniz. size sırf buraya yazdığınız için mesaj atacak kızın da ayrıca aklına sıçayım.
eskiden bir arkadaşım vardı. jeodezi okurdu.

"ben zemin etüdü yapmazsam hiçbir bina yapılamaz, hic kimse de çalışamaz" derdi.

onun boş muhabbetine benzemiş bu başlık.
toplumda herkesin bir görevi vardır arkadaşım. bu görevler dikey değil, matris yapıdadır.
çoğu zaman bir kanalizasyon işçisi doktordan daha kitlesel fayda sağlayabilir mesela.